TANÁCSADÁS

Kérdése van?


Írja meg nekünk és mi válaszolunk


Legfrissebb kérdés:

Tisztelt áruház! Érdeklődni szeretnék a konyhabútorok áráról. Szeretném még...

Válasz megtekintése >

Összes kérdés és válasz >

Hírek, cikkek

Hírek, cikkek

2011-08-01


Hírek, cikkek

 A nem megfelelően berendezett iroda egészségkárosító hatása mellett az üzleti partnerek elvesztéséhez is vezethet. Draveczki Julianna lakberendezőt, és Halzer Dorottya Feng Shui szakértőt kérdeztük arról, hogyan rendezzük be irodánkat, ahhoz, hogy ott mindenki jól érezze magát.


A hatékony munkavégzéshez, valamint a megfelelő fizikai és mentális állapot megőrzéséhez alkalmazottnak és vezetőnek egyaránt szükséges a kellemes, otthonos munkahelyi környezet. Az irodák berendezése rendkívül összetett feladat. A helyzetet bonyolítja, hogy számos cég csak minimális összeget tud a munkahelyi életterek kialakítására elkülöníteni. A kis költségvetésből gazdálkodó vállalatoknak azonban érdemes legalább a vezetői szobát az elvárásoknak megfelelően berendezni, hiszen legtöbb esetben ez az iroda reprezentálja az egész céget.
 


A főnöknek intim zónát
 


"A főnök irodáját minden esetben ajánlott elszeparálni az alkalmazottak által használt helyiségektől. Mivel az igazgatók gyakran napi 24 órát töltenek szobájukban, érdemes számukra kialakítani egy hálószobával, mosdóval rendelkező, rejtett, intim zónát, ahol átöltözhetnek, illetve felfrissíthetik magukat. Az olyan cégek, akiknek nincs lehetőségük 70-80 négyzetmétert erre a célra elkülöníteni, megoldhatják a problémát egy gardróbszekrénnyel, amibe beépíttethetik a mosdókagylót" - tanácsolta Draveczki Julianna, lakberendező.
 


Láttassuk a cég elismeréseit
 


"Az ügyfeleknek, partnereknek mutassuk meg bátran a cég elismeréseit. A nyert díjakat a vezető irodájába, lehetőleg egy mindenki által látható részre - például üveges ajtóval rendelkező szekrénybe - tegyük. A bekeretezett oklevelek pedig szemmagasságban kapjanak helyet a falon. Ha a vállalat támogat művészeket, ne felejtsünk el az alkotásaikból legalább egyet megmutatni a partnereknek" - javasolja a lakberendezési témakörben rendszeresen előadásokat tartó hölgy.

A főnök asztalát ajánlott az ajtójával szemben elhelyezni, Mivel a vezetőnek látnia kell, ki érkezik hozzá, ráadásul a vendégek illetlenségnek veszik, ha egy hátat pillantanak meg belépéskor.
 


Zárt szekrény irattárolásra
 


Egyre elterjedtebb az LCD monitorok használata. Az egyébként divatos, és szép képernyők azonban néha képesek teljesen elrontani az iroda képét. " Vegyük figyelembe a bútorok stílusát a monitor kiválasztásánál. A konzervatív, régi típusú szekrényekhez, asztalhoz inkább ne lapmonitort vásároljunk, hanem egy kevéssé hivalkodót. Stílusosabb, és nem zavarja meg a harmóniát.

Az irattárolásra használt bútorok kiválasztásánál ne feledjük, hogy a bennük helyet kapó papírhalmazt rendkívül nehéz folyamatosan és látványosan rendben tartani. Irattárolásra ezért célszerű zárt szekrényt vásárolni, olyat, amibe csak a munkatársak látnak be.
 


Figyeljünk a szín és a foma egységességére
 


Fontos, hogy a munkaasztalon elhelyezett tárgyak - vázák, ceruzatartók, lámpák - formában és színben egységesek legyenek. A falak festetésekor kerüljük a kórházakra emlékeztető fehér színt, használjunk inkább kellemes, pasztell árnyalatokat. Otthonossá a barack vagy a világoszöld fal teszi az irodát" - mondta el az alkalmazottak irodáira is vonatkozó ajánlatokat a designer.

 

 

Draveczki Julianna lakberendező
forrás : www.lakberendezok.hu

Kapcsolódó témakörök



Hírek

Vissza a hírek listájához  <
Európai Regionális Fejlesztési Alap GDPR

SZAVAZÁS

Általában milyen anyagból készült bútorokat szokott vásárolni?